Number One For Me
Little Sweet

Assalamualaikum and hye . I'm owner of this blog . Sebarang tutobies boleh direquest di cbox. Benci blog saye ? TEKAN SINI


Story About Request Goodies

Assalamualaikum ^.^ Maaf atas penggunaan "aku" bagi yang lebih dewasa dari Malihah ye. Sorry, dah terbiasa :)



Message



The pastes


Them is awesome
Template : Aien
Basecodes:
Lettha
Backgrounds:
Applepine
Best view in:
Google Chrome only.

Rosak aje -.-
Thursday 30 May 2013 | 04:00 | 0 panda
Assalamualaikum korang . Besnye korang skarang ni mesti online gune laptop yg  besar dan x lagg kann?*lagg tu lekat* malihah gune e-book je . Yg tahun 4 punye . Huhuhu , laptop rosak. Pastu mak malihah beli baru . Tpi untuk mak malihah sorang je . Huhuhu , sebab nak buat masuk senarai name semua tu . Mak malihah kann cikgu . Pastu , kalau nak main laptop tu , mesti mak aku marah. Takut jemm lahh macam laptop lain aku buat :3 Yang first laptop tu , kecik je tapi best ah main , ade game . Laptop jnama hp . Masetu malihah buat basah dekat hotel . Masetu bile ntah . Mase malihah tahun 3 or 4 rasenye . Masetu mak n ayah malihah ade kat KLCC hotel kat kl ah tuu . Pastu abang n kakak malihah ade situ . Masetu malihah tengah minum air 100 plus . Pastu tertumpah ! Hoho *cuai nye aku* Pastu mase balik tu . Ayah malihah macam marah je dekat aku . Tpi hakikatnye x pun :3 Dah repair dh , tpi rosak jugak . Baik beli yg baru . Tpi membazir je kan . Pastu laptop yang 1 lagi . Ni mak aku punye tdi ayah aku punye . Laptop ni pun kecik . Aku gi main download software macam2 habis jemm laptop tu . Skang ni dh boleh. Cume x leh main fb n tweet . Malihah x main dah . Buat ape kalau ade laptop tpi xleh main tweet n fb . HUHU -.- 

Pastu , kakak aku pun same . Dye wak jemm laptop besaaaaarr , laptop tu besar agi daripade laptop yang mak aku baru beli tu . Huhu -.- lajuuu gilee line dye . Fuh -.- dulu , kakak malihah pun main jgk blog blog ni . Dye download mcm mcm , photoshoplah , photoscape lah , pain tool sai lah . mcm2 habis lekat . Skang ni xleh bukak . Asal malihah masuk je terus lekat . berjam jam tunggu . Dan ayoh malihah kate laptop tu rosak dah . Nak repair , tpi x tahu sampai bile masenye .Sebab takut kalau repair , rosak pulak :3 Haishh -.-  skang ni akhir akhir main e-book je . Lekat tu , lekatt gileeee! Nak download photoshop pun erghh berjam jam tunggu -.- 

Oklah , sebenarnye malihah naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat dpt 1 akhir tahun sebab ape ? Sebab nak dapat laptop besar :3 Dan yg tu malihah sorang je bleh main . Org lain xle . Mase cuti 24 jam menghadap kebende tu . Besnya ,dengan ade laptop tu , bolehlah malihah buat tempahan dan senang  sikit nk follow org dalam contest n giveaway . Huhuhu, hope sangat . Insya Allah dapat . Korang tolong doakan mirah ye :)





REWIND ME PAST| | Newer Post